以前踢曼城有两个chant最给力,一个The city is yours,另一个U-N-I-T-E-D,united are team for me,现在没落了,感觉主场没人唱了。
点赞 1回复 4
哈喽马奎尔
12月4日 01:23
1
点赞 1回复 0
AkingManutd
12月4日 01:28
还有些球员有专属chant,鲁尼的我记得是Wayne Rooney, white Pele,he goes by the name of Wayne Rooney, I saw my mate, the other day, he said to me he saw the white Pele.
斯科尔斯,he score goals ,he score galore,Paul scholes, he score goals.
十几年了,记忆犹新。